Kategorie
Blog

Zwiększanie ruchu z wykorzystaniem reklam na Facebooku

W biznesie internetowym narzędzia reklamowe przygotowane na Facebooku posiadają bardzo duży potencjał pry realizowaniu tanich oraz skutecznych kampanii reklamowych. Przy tworzeniu kampanii reklamowych na portalu społecznościowym najważniejsze jest wybranie odpowiedniego celu. Konkretny wybór będzie bezpośrednio wpływał na to do jakich użytkowników portalu będą kierowane reklamy.

Gdy chce się odpowiednio wykorzystać możliwości facebook ads przy generowaniu zainteresowania klientów warto decydować się na korzystanie z takich kategorii celów kampanii reklamowej jak: Ruch, Aktywność. Pierwsza kategoria pozwala na generowanie ruchu dla wybranego miejsca w przestrzeni internetowej, jak strona internetowa czy blog. Druga kategoria pozwala pozyskiwać fanów, uzyskiwać określone reakcje na posty. 

Kategoria celów: Ruch

Wybierając Ruch jako cel kampanii facebook ads można skutecznie generować kliknięcia między innymi dla wybranej witryny internetowej. Jest to jedna z najbardziej popularnych kategorii kampanii reklamowych realizowanych na Facebooku. Odpowiednio zoptymalizowana reklama jest w stanie zapewnić duże ilości kliknięć przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów za jedno kliknięcie. Na takie działania powinny decydować się między innymi nowe firmy, które dopiero budują rozpoznawalność w przestrzeni internetowej, jak też promują własną stronę internetową. Kategoria Ruch jako cel kampanii to również doskonały sposób na zwiększanie ruchu na dowolnej stronie. Dotyczyć to może zarówno blogów, stron biznesowych, jak też stron sklepów internetowych.  

Promowanie działań realizowanych na Facebooku Posiadając fanpage firmowy wykorzystanie kategorii Aktywność w ramach kampanii reklamowych jest doskonałym sposobem na zwiększenie jego rozpoznawalności. Wykorzystać można posty sponsorowane, dla których można generować zwiększoną ilość interakcji. Jest to doskonały sposób choćby na budowanie zainteresowania wydarzeniami firmowymi, promocjami, nowymi produktami. Natomiast, gdy wybierze się opcję generowanie polubień strony, można w ramach kampanii na Facebooku pozyskiwać fanów dla strony firmowej.