Kategorie
Blog

Co daje reklama na Facebooku?

Facebook stał się jednym z kluczowym miejsc w Internecie pozwalającym na interakcje pomiędzy firmami i klientami. Badania wskazują, że wielu użytkowników Internetu spędza na Facebooku nawet połowę czasu online. Szczególnie w biznesie internetowym trudno sobie wyobrazić brak wykorzystania możliwości oferowanych przez ten portal społecznościowy.

Wykorzystując facebook ads można przede wszystkim docierać do bardzo dużego grona odbiorców. Jednocześnie w kampaniach reklamowych można dokładnie określić grupy docelowe.W ten sposób w ramach konkretnej kampanii można trafić do potencjalnych klientów na podstawie ich zainteresowań, miejsca zamieszkania czy wieku. Ma to kluczowe znaczenie szczególnie przy realizowaniu kampanii sprzedażowych, gdzie celem jest konwersja.  

Skuteczna i tania reklama

Nie bez znaczenia jest możliwość realizowania kampanii reklamowych na Facebooku bez konieczności wydawania nadmiernie dużych pieniędzy. Kampanie mogą być realizowane nawet za kilkadziesiąt złotych, co jest doskonałym rozwiązaniem dla małych firm, które nie dysponują dużym budżetem marketingowym. Natomiast przy dużych budżetach można bardzo dokładnie kontrolować wydatki. Dodatkowo przy odpowiednio ustalonych wydatkach oraz dobrze wybranych celach kampanii można uzyskać bardzo dużą skuteczność przy osiąganiu oczekiwanych efektów.

Efekty kampanii reklamowych

Wykorzystując facebook ads można budować rozpoznawalność firmy, marki, produktu czy usługi. Obecność w Internecie staje się niemal kluczowa dla udanego biznesu. Reklamy, które pojawiają się na osiach czasu określonych grup osób to doskonały sposób na zaprezentowanie się w przestrzeni Internetu. Odbiorcy oraz co ważniejsze potencjalni klienci są w stanie zapoznać się z marką. Firmy realizujące sprzedaż w Internecie mogą prezentować konkretne oferty. W ten sposób można skutecznie zwiększać sprzedaż produktów. Sklepy internetowe mogą dodatkowo zwiększać ruch na stronie, a co za tym idzie przyciągać klientów zainteresowanych realizowaniem zakupów produktów z wybranych kategorii.